Mai compactor SG80LC STRONG, motor LONCIN 168F-2H, putere 4.1CP, greutate 70kg

IN STOC! Pret de OCAZIE!

Esti interesat? Comanda!

Mai compactor SG80LC STRONG cu motor LONCIN 168F-2H, cu puterea de 4.1CP, pe benzina, in 4 timpi si cu greutatea de 70kg.
Motorul LONCIN 168F-2H este echipat cu extensie a baii de ulei! 

Maiul compactor SG80LC STRONG este echipat cu un motor LONCIN de ultima generatie, special proiectat pentru medii de utilizare cu vibratii.
Extensia baii de ulei permite utilizarea maiului compactor in conditii grele de santier, chiar si pe planuri inclinate, evitand astfel patrunderea uleiului in capul pistonului! 

Maiul compactor SG80LC STRONG este foarte bine echilibrat si are o forta de impact de aproximativ 1300kgf.

Informatii suplimentare

Caracteristici tehnice: Mai compactor SG80LC STRONG

Tip motor: LONCIN 168F-2H, cilindree 196cc, 4 timpi

Combustibil: benzina

Capacitate rezervor: 2,8 l

Putere maxima: 4.1 CP (3kW)

Frecventa loviturilor: 650-695 lovituri/minut

Forta de impact: 13kN

Viteza de lucru: 15-18m/min

Amplitudine: 40-85mm

Compactare in adancime de pana la 60cm

Dimensiune talpa (Lxl): 330x285mm

Dimensiuni echipament LxlxH: 760x470x1020mm

Roata de transport in echiparea standard

Nivel zgomot: 105 db(A)

Greutate: 70kg

Maiul compactor SG80LC STRONG combina tehnologia de ultima ora a motorului in 4 timpi LONCIN 168F-2H cu un nivel scazut al emisiilor evacuate si al zgomotului produs, cu viteza mare de lucru pentru un inalt grad de compactare.

Maiul compactor SG80LC STRONG este bine echilibrat si este echipat cu un motor pe benzina de ultima generatie LONCIN 168F-2H - motor rezistent in mediu de lucru cu vibratii ridicate.

Maiul compactor SG80LC STRONG are o viteza mare de lucru, care in combinatie cu o amplitudine mare, duce la obtinerea unui efect optim de compactare in adancime: pana la 60cm in nisip si pietris, si intre 15–20cm in loess.

Efectul inalt de compactare pune accent pe gradul de confort al operatorului:
- Tractiune excelenta
- Vibratii reduse la mana / brat
- Zgomot redus pentru a respecta sau depasi viitoarele norme europene
- Fiabilitate ridicata
- Control ergonomic al accelaratiei
- Foarte usor de pornit

AVANTAJE:

  • Motor pe benzina de ultima generatie, fiabil, în patru timpi, cu nivel redus al emisiilor de noxe şi zgomot
  • Manetă de acceleraţie ergonomică ce permite un control usor al turaţiei motorului
  • Sistemul supradimensionat de amortizare reduce nivelul vibraţiilor resimţite de utilizator, crescând astfel confortul operatorului
  • Talpa din lemn stratificat ramforsată cu oţel, împiedică transmiterea vibraţiilor
  • Cadrul de protecţie din oţel împiedică deteriorarea accidentală a motorului
  • Capacul de protecţie al ansamblului demaror protejează împotriva particulelor
  • Perfect echilibrat, oferă o compactare ideală şi un bun control in timpul exploatarii
  • Filtru de aer performant ce reține praful din şantier prelungind viața motorului
  • Burduf din poliuretan de calitate superioară, fabricat în Germania
  • Rezervor rezistent, din material plastic ce asigură o durată mare de utilizare şi protejează împotriva ruginii
  • Roata de transport (echipare standard) - pentru manevrare usoara in santier, cat si la descarcare si incarcare.
  • Intretinere usoara si fiabilitate ridicata!
  • Amortizoarele de socuri, puternice si bine pozitionate, ca si rezervorul de combustibil din plastic, asigura o durata lunga de viata si de functionare fara probleme.
  • Motorul este protejat impotriva socurilor de un cadru metalic rezistent
  • Carlig de ridicare in macara
  • Ochi de vizitare nivel ulei din piciorul maiului